There aren't enough days in the weekend.

Grym gårdagskväll med härligt folk. Åka igenom Bankeryd mitt i natten med nervevade rutor och lyssna på One Direction på hög volym, sommarkänsla på hög nivå! 18 dagar kvar till sommarlov, bara att kötta!
 
Idag har det varit konfirmation för min lillebror, och hela släkten har varit här under dagen. Sån bra släkt har jag, otroligt tacksam för det!
 
Nu blir det bara en slapp kväll med mys framför någon bra film, tagga upp inför ännu en skolvecka. Lär bli ganska slappt dock! Balerna började förra veckan, och imorgon går de första av mina vänner så då blir det stå utanför Stora Hotellet för att kolla på dom. Ännu en gång sommarkänsla på hög nivå!
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0