The summer night is like a perfection of thought

Bild från igår på finaste 18-åringen
 
Efter en dag med visumansökan och grejer åkte jag sedan på kvällen till min fina klasskompis Malin för 18-årsmiddag. Sjukt bra kväll med härliga människor! Kom hem framåt halv 3, och idag var det bara att dra sig upp till jobbet.
Spenderade 6 timmar där, fullt upp som vanligt. Sa upp mig idag också, så ska skriva på några papper senare i sommar och sen är det klart. Jobbar dock till 21 juli, men det kommer kännas så sjukt gött att få avsluta min tid på donken!
 
Kvällen bjuder på hockey för hela slanten! Går bara halvdag imorgon, märks med plugg och annat att sommarlovet närmar sig. Bara 25 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0