That´s what we all want

Så glad att se att ni fina läsare kollar in här trots att uppdateringen har legat på noll i helgen. Har varit sjuk och klarat mig igenom två jobbpass tack vare alvedon och nässpray som bästa vänner. Det gick hur som helst bra, och fick mycket beröm av min skiftledare för mitt 12-21 pass i lördags, otroligt kul att höra att man gör ett bra jobb! Gillar mina medarbetare alltså!
 
Då jag inte har haft någon tid att vila i helgen fick det i stället bli att stanna hemma från skolan idag för att försöka bli frisk. Är ju bara kortvecka i skolan denna veckan, men jag har fyra jobbpass inbokade så har ingen tid att vila när alla andra är lediga. Så jag tog och vilade idag i stället!
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg som jag inte har orkat med i helgen, och sen återgå till mina serier som jag har nördat hela dagen. Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0