T.G.I.F

 
Fredag igen då, veckorna går riktigt fort nu alltså!
Grym dag i skolan med flera glada besked, så stört glad blev jag!!!
 
Kom nyss ut från duschen och ska om 45 minuter ta bussen in till stan för att fira min fina klasskompis som fyller 18 idag. Senare på kvällen blir det tillbaka in till Bankeryd för att fira en barndomsvän till mig som även hon fyller 18 idag! Blir nog en riktigt bra kväll kan jag tänka mig!
 
Sista USA räkningen är nu inbetalad, känns helt stört att jag verkligen klarade det! Jag har på egen hand arbetat ihop hela den avgiften som krävs för mitt utbytesår! Så sjukt stolt över mig själv faktiskt!
Min kompis hämtade ut mitt sommarschema på jobbet då jag inte hann upp dit själv, och min chef passar verkligen på att unyttja mig till max innan jag försvinner! Det blir mycket jobb i sommar alltså, men ska nog försöka få in häng med kompisar och annat kul där i mellan också. Och mycket jobb betyder mycket pengar, Hawaii here I come känner jag mest!
 
Nej nu måste jag skynda mig så jag inte missar bussen, ha en grym fredag allihop!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Hur lyckades du jobba ihop hela avgiften själv? Jag måste betala flygresan + avgiften själv och hur jag än räknar och planerar verkar det nästan möjligt att hinna jobba ihop alla pengarna eftersom jag går i skolan, vill hinna träffa vänner, träna och allt sånt. Det är verkligen sjukt bra jobbat! Hoppas du får ett jättebra år! :)

Svar: Haha helt ärligt vet jag knappt själv hur jag har lyckats, men jag her verkligen jobbat som en idiot! Men jag kan försöka skriva ett längre inlägg om det, det är fler som har frågat så blir nog lättare att köra ett helt inlägg :) Tack så mycket!
Sara Tyngel

2013-06-01 @ 00:53:35
Postat av: Emmy

Hej! Wooah, grymt jobbat att du fick ihop hela avgiften själv! Jag har en fråga, hur gjorde du för att fixa det? Vad har du jobbat med osv och hur länge tog det? :)

Ska bli kul att följa ditt år!

Svar: Haha tack, vet knappt själv hur jag har lyckats om jag ska vara helt ärlig ;) Men jag ska försöka skriva ihop ett helt inlägg om det, det är fler som har undrat nämligen så blir nog lättare att köra ett helt inlägg. Ska försöka fixa det så snart som möjligt! Kul att du vill följa det! :)
Sara Tyngel

2013-06-01 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0