Min värdfamilj

När jag ser på antalet sidvisningar idag gissar jag på att ni är ganska nyfikna på att få veta saker om min värdfamilj och allting! Fick ett mejl från min värdmamma inatt med mer information om familjen och YFU bekräftade min placering med ett mejl nu under dagen.
 
Vet egentligen inte sådär jättemycket mer än igår, men kan berätta det jag vet!
Mamman heter Yvonne, pappan heter Kevin och min 15-årige värdbror heter Kelton. Har lagt till honom på facebook och väntar på att han ska acceptera! Vet inte så mycket om familjens intressen och sådär än, men dom har en urgullig hund som heter Bella.
 
Jag kommer gå på Dakota High School, home of the cougars! Kommer bo ca 5 minuter från skolan med bil. Enligt min värdmamma är den ganska stor, men vet inte hur många elever den har än. Har kollat på hemsidan för den, och det finns verkligen allt när det gäller sporter, klubbar och kurser! Gör ett eget inlägg om skolan sen när jag vet vilken årskurs jag hamnar i och sådär. Hade velat spela volleyboll, men deras lag blev state champions förra året så lär vara ganska svårt att komma med i det laget. Så får se hur jag gör med sporter och sådär, fanns som sagt mycket att välja mellan!
 
Fick bilder på huset och mitt rum, men tänker att jag tar egna bilder och lägger upp sen när jag har kommit fram. Måste dessutom kolla med familjen så det är okej.
 
Dom verkar i alla fall otroligt excited över att jag ska komma, och även om allt just nu verkligen inte är som jag hade tänkt mig känns det väldigt bra!
 
Bild på skolan och bild från google maps på huset, markerat med ett A.

Kommentarer
Postat av: Emma

ASSÅÅÅ GUUD!!! Så glad för din skull!!! Ser du vilken uteplats dem har också och blir det riktigt varma dagar kanske du kan sneaka in till grannarnas pool?! :P

Svar: Haha taaack, jag är också så stört glad!! :D Haha har grannarna pool??? Du är verkligen en bättre stalker än vad jag är! Detta måste jag kolla upp :D Kanska har någon snygg granne också som gillar att hänga vid den där poolen?? ;)
Sara Tyngel

2013-05-17 @ 01:45:47
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0