Keep the dream alive

Engelska NP uppsatsen idag kändes ganska bra faktiskt. Temat var advertising, och jag går ju då samhäll-media vilket gör att jag hade en hel del att skriva om det ämnet! Får se om det blir det höga betyget jag behöver dock, dom är ju ganska hårda med bedömningen på nationella.
 
Fyra placeringar i utbytesgruppen idag, tror alla åkte med Explorius. Nu när sommaren närmar sig lär det väl komma allt fler placeringar, åh så taggad på att få veta vart jag ska!
 
Nu ska jag se något seriavsnitt tänkte jag innan det blir sovdags. Bad på idrotten imorgon och jag är så otaggad man kan bli! Men efter det är det helg, och den är otroligt välkommen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0