Have no fear of perfection - you'll never reach it.

Precis hemkommen från ett Bodybump pass på gymmet, död i både armar och ben och tvivlar på att jag kommer kunna röra mig imorgon! Men gött var det!
 
Matte nationella imorse gick så fruktansvärt dåligt så det är inte sant! Matte har aldrig varit min grej, men det här provet var riktigt svårt. Blir godkänt i alla fall och möjligtvis något betygssteg högre, så får hoppas att detta inte sänker mitt betyg. Men nu är det över i alla fall, och nu har jag som sagt inga mer skriftliga prov i svenska skolan på typ ett och ett halvt år. Så skönt!
 
Har lite nya uppdateringar om skolan i USA som jag tänkte slänga in ett inlägg om senare ikväll, kul att kunna köra så mycket USA uppdatering. Glöm inte att ställa frågor vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0