A smile is a curve that sets everything straight.

 
Känner ungefär att jag kan lika mycket matte nu som när jag började plugga innan idag, det vill säga inte särskilt mycket. Men klarar väl förhoppningsvis provet imorgon, och sen är jag klar med allt större skolarbete för det här året! Gör imorgon alltså mitt sista prov i svenska skolan på typ ett och ett halvt år, störd känsla! Ska dock bli väldigt skönt att slippa all prestationsångest för ett år och bara ha kul. Man måste givetvis plugga och göra sitt bästa i USA också, tror min värdfamilj räknar med det, men där har man fortfarande inte samma press på sig. Ska bli otroligt skönt!
 
Nej nu ska jag försöka sova så jag i alla fall inte är trött till provet imorgon, som om det skulle hjälpa liksom. Sov gott fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0