There’s no next time. It’s now or never

 
Skola, plugg och sh'bam pass på gymmet. Så har min dag sett ut! Inte speciellt händelserik alltså.
Två placeringar i utbytesgruppen idag, hoppas verkligen att det är min tur snart!
 
Har inte så mycket att uppdatera om just nu, och i helgen kommer det vara ännu värre då jag jobbar fredag-måndag. Så passa på att ställa frågor om ni har några!
 
Nu är jag ganska död, så ska bara ta och se ett serieavsnitt. Imorgon väntar studiebesök på SR och lite annat skoj.
Puss finingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har väll inte gjort SLEP-testet? För jag har inte gjort det och i så fall har de glömt mig haha ;)

Svar: Haha jag har inte heller gjort det, så då har dom glömt bort mig med ;) men känns som om vi borde få information om det snart ju!
Sara Tyngel

2013-03-25 @ 23:13:45
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0