Summerfeelings

Bild från midsommar. Från vänster: Tilda, Fanny, Jag, Hanna.
 
Tänkte ta och tipsa er om en blogg som tillhör fina Tilda, tjejen längst till vänster på bilden. Den finns i min meny, och ni hittar den även genom att trycka HÄR.
Förra veckan blev hon antagen till ett utbytesår i Spanien, och nu är jag alltså inte längre ensam härifrån att åka iväg nästa år. Otroligt glad för hennes skull, och jag tycker helt klart att ni ska kika in på hennes blogg!
 
Nyss hemkommen från skola och sånglektion. Var på studiebesök på Sveriges Radio på medialektionen idag, sjukt kul faktiskt! Fick se när dom körde live från studion och sådär. Nu ska jag snart dra iväg till gymmet för aerobicpass, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Tilda - Spanien 13/14

Åh tack så mycket Sara!! :D

Jag funderade lite över det här med utbytesträffar och såg att du har varit på en! Tror du att det kommer det vara fler innan sommaren och kan man i så fall vara med även om man inte åker till USA?

Svar: Vi som träffades i Göteborg i februari planerar att ha minst en innan vi åker, i april/maj någon gång! Och då är det klart du kan va me, vore gött att slippa sitta själv på bussen i två timmar haha :D Förra gången var det en tjej som skulle till Tyskland och en till England, så landet spelar ingen som helst roll! Men det blir ju väldigt mycket USA snack :)
Sara Tyngel

2013-03-26 @ 19:21:11
URL: http://miserableandmagical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0