My weekend

Här har det ekat tomt under helgen, men det har ju ändå inte hänt något nytt på USA fronten så jag tror ni har klarat er ganska fint ändå?
 
Jag har i alla fall haft en riktigt bra helg! I fredags mötte jag upp några vänner på tonår, och sen drog vi hem till Amanda och hennes lilla stuga ett gäng för lite mys. Min fina vän Markus som i vanliga fall pluggar i Göteborg var hemma i helgen och kom in till Bankeryd, var längesen jag träffade honom så det var väldigt kul att snacka med honom!
Lördagen sen, slappade i princip igenom hela dagen, och sen på kvällen drog jag återigen upp till Amanda för mys i hennes fina stuga (som ligger på hennes tomt, typ där vi alltid hänger) med några fina tjejer. Tittade på The Notebook, bästa filmen, och pratade och skrattade så tårarna rann. Sjukt bra kväll!
Idag var det upp tidigt för att köra media i kyrkan. Väl hemma har jag tagit årets första tur på longboarden, otroligt härligt! Nu tänkta jag ta tag i lite plugg inför veckan, sen blir det nog titta på någon film.
 
Hoppas verkligen att det händer något USA relaterat snart, har varit väldigt tomt med placeringar och sådär det sista.
Hoppas ni har haft en grym helg fina ni, pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0