Live life to express, not to impress.

 
Hade en grym kväll igår, finaste vännerna har jag! Efter att ha sovit alldeles för lite drog jag mig ur sängen i morse för att åka in till stan för att sjunga på ett café som kulturskolan där jag tar sånglektioner anordnade. Kunde ha gått bättre, men sjunger inför folk så sjukt sällan så hade nästan räknat med det!
Sen har jag avverkat lite plugg inför veckan, eftersom morgondagen ser ganska fullsmockad ut. Jobb och lite annat står på schemat då.
 
Ikväll blir det möta upp fina tjejerna på bilden ovan plus några till för melodifestivalen och lite mys. Härlig kväll med tjejgänget helt enkelt!
 
Tänkte fixa ihop ett inlägg för er som måste betala hela eller delar av erat utbytesår själva. Blir så otroligt stolt över mig själv när jag ser hur otroligt mycket jag har och kommer få ihop! Jag kommer verkligen lyckas med detta! Så för er som behöver lite spartips, det kommer i veckan!
 
Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0