Knugen är på besök!

 
Sjukt bra dag idag, trots lång dag i skolan! Fick fyra timmars hål och valde då att åka hem mitt på dagen. Satt ute i solen och njöt och åkte tillbaka in för att få reda på att lektionen blev inställd. Tackade Lizbeth för den och tog i stället och började spela in en film till engelskaprojektet tillsammans med fina klasskompisar. Dissade då kungen (knugen) och Silvia som var på besök här i stan, men klarade mig ganska fint utan kungens tal och Silvias vinkning. Hade sedan en väldigt rolig första ljudlektion och sen åkte jag hem och däckade i soffan. Så där har ni min händelserika dag!
 
Nu ska jag se några serieavsnitt, inställd idrott imorgon innebär lång härlig sovmorgon!
Ha det fin vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0