Glad Påsk finingar!

Tänkte börja med att önska Glad Påsk till alla fina läsare, även om det är lite sent kanske! Nästa påsk firar jag i USA, känns lika sjukt varje gång man tänker på det!
 
Jag har nu avklarat tre jobbpass för den här påskhelgen, och har bara morgondagen kvar. Idag var det riktigt lugnt faktiskt, men gårdagen var kaos och vad jag har hört kommer det vara likadant imorgon. Men kaos är faktiskt ganska kul! Särskilt när det handlar om fulla raggare som sjunger och ska försöka vara flörtiga och roliga. Runt hela A6 var det kaos med bilar, och pappa kunde knappt komma fram för att hämta mig. Tur att det bara är morgondagen kvar innan det blir lugnt igen!
 
Annars så åkte resten av min kära familj till Sälen med kusinerna idag, vilket innebär att jag bor själv hemma tillsammans med hunden fram till torsdag. Lite tomt, men ganska skönt!
 
Ikväll ska jag bara se någon film och ladda upp inför sista jobbdagen imorgon, har varit fullspäckade dagar och kvällar det senaste.
Hoppas ni har haft en härlig påsk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0