We all keep dreaming, and luckily, dreams come true.

Även idag var det kaos på jobbet, men det gjorde att tiden gick snabbt. Det är busstrejk i Jönköping, och imorgon räknar dom med att bara citybussarna kommer gå. Vilket innebär att många kommer ha svårt att ta sig till jobbet, och vi lär alltså bli underbemannade. Min mamma är hemma och kan köra mig tack och lov, så jag kan ta mig dit i alla fall.
 
Roligaste händelsen idag var dock helt klart meddelandet som väntade mig på facebook när jag kom upp på rast! Min fina utbytesvän EMMA hade nämligen fått sin placering, äntligen! Så som hon har väntat! Så glad för hennes skull! Hon ska till Colorado, och mer information kommer säkert komma upp på hennes blogg så småningom.
 
Annars är jag avundsjuk på min syster som åker iväg på scoutläger imorgon. Hade blivit mitt nionde läger i år, men måste jobba i stället. Kommer kännas konstigt att inte vara iväg alltså! Men så är det.
Nu ska jag bara slappa framför en film (skräll), är stört trött efter jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0