Sista dagen på Per Brahe

Hade idag min sista skoldag på Per Brahegymnasiet på över ett år. Imorgon är det skolavslutning, och sen kommer jag inte längre vara en del av den grymma klassen S2D. Har haft så sjukt kul under dom här två åren, och att inte stå tillsammans med mina härliga klasskompisar och ta studenten näste år suger verkligen. Men jag vet att det kommer vara värt det!
 
Åkte in till skolan och hade en sista franskalektion (sista franskalektionen någonsin, can I get a hallelujah?!?), städade sedan ur mitt skåp och lämnade in min skoldator. Har dock fortfarande min vanliga laptop, och det är den som kommer följa med mig till USA. Så får jag en helt ny dator av skolan när jag kommer hem sen!
 
Åkte sedan hem och solade någon timme innan det var dags för fem timmars jobb. Gick snabbt idag tack och lov, och nu är jag ledig från jobb till onsdag nästa vecka.
 
Nu ska jag sova och tagga inför skolavslutning och sommarlov!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0