Pre-Departure Orientation

Håller just nu på och packar för fullt inför helgen. Börjar ju nämligen sommarlovet på ett grymt sätt, nämligen med ett Pre-Departure Camp med YFU. Fredag-söndag kommer spenderas på Kärsögården i Stockholm tillsammans med alla andra utbytisar som ska iväg med YFU läsåret 13/14. Måndagen har YFU sedan bokat tid för gruppintervju på amerikanska ambassaden, så då är det dags att fixa visum.
 
12.06 går tåget från Jönköping, och jag är sedan framme i Stockholm 15.50. Lång resa när man är helt själv alltså, men ska nog gå bra! På stationen möter jag upp fina göteborgstjejer, och sedan ska vi tillsammans försöka hitta rätt tunnelbanor och bussar för att ta oss ut till gården.
 
Har trippelkollat så jag har med alla papper som ska med till ambassaden, och det verkar som jag har koll på allting. Packningen går det dock sämre med! Om jag har problem med att packa inför en helg, hur ska det då gå att packa inför ett helt år? Hjälp alltså, kommer aldrig gå!
 
Kameran ska med, så räkna med en hel del bilder när jag kommer hem sedan! Tror detta kan bli en riktigt grym helg faktiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0