Mitt amerikanska visum


Kom på att jag inte har visat er vad jag fick hem förra onsdagen. Yes, mitt amerikanska visum! Sjukt snabbt gick det alltså, var ju liksom på ambassaden på måndagen. Haha fulaste bilden någonsin, enligt min fotograf var jag nämligen tvungen att ha håret bakom öronen. Menmen, behöver väl förhoppningsvis inte visa upp det så många gånger! Visumet sitter inklistrat i passet, för er som inte visste det. Allt känns så läskigt verkligt, har både visum och flygbiljetter fixade. Bara att räkna ner till avresan nu!
 
Annars idag har jag jobbat samt gått en långpromenad med hunden och en fin vän. Är nu ledig onsdag och torsdag vilket ska bli sjukt skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh söt Sara :)

Svar: Haha åh tack söt Emma!! :)
Sara Tyngel

2013-06-26 @ 00:14:14
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0