Information från YFU USA

 
Alltså alla dessa högar med papper man får och ska läsa igenom som utbytesstudent! Idag kom det ännu en hög, denna gången från YFU USA. Var dels ett "National Letter" som ni ser överst i högen som beskrev lite om hur YFU USA fungerar med distrikten, volontärer, area representanter och allt annat. Plus lite regler o sådär som gäller i USA. Sen var det ett häfte som handlade om det distriktet jag har hamnat i, Founders District. Lite fakta om de staterna som ingår där och så. Senn var det lite info från svenska YFU kontoret också.
 
Min area rep. la för övrigt till mig på facebook och skrev ett meddelande till mig nu i veckan, hon verkar jättetrevlig! Hon ska hoosta två studenter nästa år, så dom lär jag ju träffa en hel del. Vet dock inte vilka länder dom är ifrån och dom kommer inte gå på min skola, men det blir kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0