Hemma!

Nu är jag precis hemkommen från en riktigt grym helg i Stockholm! Sånt sjukt bra camp var det, och jag har haft så galet kul under hela helgen! Idag var jag på ambassaden tidigt i morse för att fixa visum. Nu när det är avklarat och biljetterna är bokade har jag allting klart, vilket innebär att jag är redo för att åka! Så sjukt!
 
Är fruktansvärt trött nu, blev max fem timmars sömn per natt under campet och sen var det inte mycket sömn inatt heller då jag skulle upp tidigt i morse. Inlägg om campet och ambassaden kommer därför imorgon, då jag faktiskt är ledig från jobbet tack och lov!
 
Hoppas ni har haft en grym helg vänner, nu ska jag se nån film och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0