Fix inför USA


Dagen har gått åt till en hel del USA-fix. Började med att åka in till skolan (tack och lov att regionsbussarna går även om resten av busstrafiken står still) för att få mina betyg utskrivna och påskrivna av rektorn. Så nu är det fixat och dom ska tas med till skolan i USA. På vägen hem åkte jag förbi resebyrån för att hämta ut mina flygbiljetter, läskigt hur verkligt det kändes att stå med dom där i handen!
Sen så har jag och mamma suttit och beställt hem ett ICA Maestro-kort från ICA banken som jag ska använda mig av i USA. ICA-banken har nämligen gratis uttag i hela världen till skillnad från vanliga bankkort. Sen ska jag ha med mig mitt vanliga VISA kort från Nordea också som jag kan använda när jag ska betala i affärer då ICA-banken inte fungerar överallt.
Har även börjat kolla lite på resväska. Jag har en väska som jag ska använda som handbagage, men jag behöver en ny större väska som jag kan checka in. Annars har jag inte börjat kolla något på packningen, känner att jag gärna skjuter upp det ett tag till. Är så otroligt kass på att packa!
 
Ska snart iväg för att träffa några fina vänner, blir nog mest mys och chill idag tror jag. Morgondagen bjuder på jobb 11-20 så tvivlar på att det kommer hända så mycket mer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0