Två veckor kvar i landet lagom

Njuter till fullo här på Öland med min familj och alla familjevänner som också är på plats. Har även träffat vänner som jag inte har sett sedan förra sommaren, så oroligt kul att träffa dom igen!

Idag är det exakt två veckor tills jag åker, vilket mest känns otrolig stört! Men med två veckor kvar så har jag klarat av alla större förberedelser inför året och jag är mitt uppe i alla blandade känslor man känner inför ett utbytesår. Och jag kan tänka mig att en hel del av er läsare är blivande utbytesstudenter med en hel del frågor. Så tänkte att ni kunde passa på att ställa dom nu när jag ändå är iväg i en vecka, så svarar jag på dom när jag kommer hem. Kalla det frågestund or whatever. Har ni inga frågor så skippar jag det, annars får ni gärna passa på att ställa dom nu. Kan vara om förberedelser, känslor, placeringen eller vad som helst. Bara ös på, jag älskar att svara på frågor!

Nu ska jag njuta i solen ett tag till (den är dock frånvarande just nu, men ändå). Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! (fråga till ''frågestunden'') Hur kommer du göra med skolan när du kommer hem? Kommer du få gå om ett år, ta studidelån och sådant?

2013-07-23 @ 13:55:28
Postat av: Stina

Har du något speciellt som du väldigt gärna vill uppleva under året eller någon särskild plats du gärna vill besöka??

2013-07-26 @ 11:29:01
Postat av: Louise

Vilka sporter vill du prova på under året?? :)

Vad ser du mest fram emot??

2013-07-26 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0