Skara Sommarland

 
Har haft en sån stört bra dag på Skara Sommarland med fyra av mina närmsta vänner, Pauline, Lydia, Oskar och Jonatan. Dom där människorna är så stört bra och jag kommer sakna dom så sjukt mycket nästa år! Trots mycket folk har vi åkt en hel del olika saker och dagen har bjudit på mycket skratt. Perfekt sätt att spendera veckans enda lediga dag på helt enkelt!
 
Imorgon jobbar jag 10-19, så ska bara se någon film nu och slappa lite innan det blir sängen. Liten påminnelse till er som kommenterar och ställer frågor, jag tar inte upp alla frågor i inlägg men ni hittar alltid svaren under era kommentarer i inläggen. Så ni inte missar det!
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0