Phillips University´s Yearbook 1989


Som jag har nämnt några gånger i bloggen gick min mamma ett år på college. Phillips University i Oklahoma. Hon har tagit fram sin yearbook som jag har suttit och kollat i, visserligen svart-vit men fortfarande väldigt kul att titta i! Och otroligt amerikanskt! Finns sidor för alla sporter, klubbar och större händelser från året som homecoming och graduation. Hade velat ta yearbook som class under året men den var tyvärr full, lite surt tycker jag! Men ska bli otroligt kul att få hem en egen yearbook i slutet av året, skoj att ha som minne och kunna kolla tillbaka i.
 
Hänger även ut min mamma lite på sista bilden, så såg hon alltså ut år 1989 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0