Paket från USA


Som jag nämnde i inlägget igår hade jag ett paket från USA som väntade på mig när jag kom hem. Paketet var från min gulliga värdfamilj, och de hade bidragit med var sin grej till paketet samt att det var ett brev från min värdmamma. Så sjukt gulligt av dom, så glad över att jag har hamnat hos just den här familjen!
 
Linnet från Victoria´s Secret är det min shopaholic till värdmamma som har köpt, så taggad på att själv få gå och shoppa i dom där affärerna!
CD:n är det min värdbror Kelton som har satt ihop, är en skiva med hans favoritmusik om jag förstod det rätt. Bara country-låtar, typiskt amerikanskt! Men en hel del bra musik faktiskt.
Nyckeln är det min värdpappa som har bidragit med. Det är en husnyckel till mitt blivande amerikanska hem! Den var för att visa att jag är välkommen in i deras hem och deras familj skrev min värdmamma. Hur gulligt??
 
Blev otroligt glad över det här paketet, dom anstränger sig verkligen för att jag ska få ett så bra år som möjligt vilket jag är väldigt tacksam över. Bara 8 dagar kvar tills jag står där på flygplatsen och får träffa dem för första gången, tiden går alldeles för fort just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0