On the road

Sitter i bilen på väg mot campingen på Öland nu, är ca en halvtimme kvar innan vi är framme. Ser fram emot en vecka med sol, bad, trevligt folk och mycket volleyboll. Min bror är äntligen hemma efter tre veckor på läger så har någon att spela med nu! Måste träna om jag ska ha någon chans i USA känner jag.

Sista dagen på jobbet idag då, otroligt skönt men känns samtidigt konstigt och lite tråkigt. Har trivts så otroligt bra där uppe med alla goa medarbetare! Har fått riktigt bra kontakt med en del sen jag blev anställd i mars förra året. Blev många kramar och det tog ett tag innan jag lyckades dra mig därifrån.

Annars har bilresan ägnats åt att sova och planera avskedsfesten, eller hejdåkalas som jag kallar det på eventet på facebook. Har i alla fall bjudit in folk som jag vill träffa en sista gång innan jag åker, hoppas på att så många som möjlig kan komma! Känns konstigt att det är dags att säga hejdå alltså, kan knappt fatta att jag ska lämna alla här i ett år! Men mina riktiga vänner kommer finnas kvar när jag kommer hem, det vet jag.

Får se hur det blir med uppdateringen i veckan som sagt, hoppas ni har de bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

1. Är du nöjd med din placering?
2.Skulle du vilja hamna någon annan stans än Michigan?
3.Vad är det första du tänker på när du hör ordet/staten Michigan?
4. När åker du och hur ser resan ut från Sverige till värdfamiljen?
5. Har säkert missat det. Skulle du kunna berätta mer om din familj?
6. Har du några förväntingar?
7, Vad kommer du att sakna mest ifrån Sverige? (Utom familj, släkt o vänner.)

2013-07-25 @ 01:33:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0