Liseberg med fina utbytisar!

Bjuder på några härliga mobilbilder från gårdagen

Hade en riktigt bra dag på Liseberg igår tillsammans med fina utbytesvänner. På bilderna ser ni Emma, Axel, Ebba, Jennie och Agnes. Riktigt härliga allihopa! Otroligt glad över att jag har varit iväg på träffar och annat så jag har lärt känna dom här människorna. Det är något speciellt med utbytesstudenter, man klickar liksom direkt! Tips till er som ska iväg kommande år, träffa och snacka med andra utbytesstudenter! Det är grymt!
 
Vi åkte i alla fall i princip allt, även jag vågade mig på Kanonen för första gången! Slutade dagen med två sista åk i Flumeride, och resultatet ser ni på de två sista bilderna. Då Agnes hade dragit hem trängde vi ner oss fem som var kvar i samma "båt", och galet vad blöta vi blev! Men kul var det!
 
Sov sedan hos kusinerna som sagt, otroligt kul att träffa dom en sista gång innan jag åkte även om det bara blev en kort sväng. Tack för att jag fick sova hos er!
 
Nu ikväll är jag barnvakt åt min lillasyster, men ska dra med henne ner till Vättern en kort sväng för grillning med mina vänner. Har inte träffat en del av dom som ska dit på ett tag så ville därför ner en kort sväng i alla fall, sen tror jag att hon och jag kommer mysa framför en film eller något. Hoppas att ni har haft en bra helg! Redan juli, den här sommaren går alldeles för fort!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej, är du intresserad av att göra ett länkbyte? :)

2013-07-01 @ 22:17:08
URL: http://ronjaistaterna.blogg.se
Postat av: Naomi

Gud vad roligt att vara utbytesstudent! Tror dock att jag skulle vara supernervös! Är inte du nervös??

2013-07-08 @ 22:42:26
URL: http://exil.blogg.se
Postat av: Naomi

Gud vad roligt att vara utbytesstudent! Tror dock att jag skulle vara supernervös! Är inte du nervös??

Svar: Haha tro mig, jag är så stört nervös så du anar inte!! Men samtidigt vet jag att detta året kommer bli grymt, så jag är otroligt taggad också!
Sara Tyngel

2013-07-08 @ 22:42:32
URL: http://exil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0