It's getting closer people!

Jobbade 11-20 igår och sen åkte jag direkt till Pauline där vi umgicks med nästan hela gänget. Otroligt mysig och rolig kväll blev det!
Sitter just nu på bussen på väg in till stan, skulle varit ledig men bytte bort mitt jobbpass imorgon och jobbar därför 16-21 ikväll i stället. Imorgon är vi nämligen några stycken som ska åka till Skara Sommarland vilket kommer bli så sjukt kul! Jag är astaggad! Och sen har jag bara tre dagar kvar på jobbet innan jag slutar, sorgligt men skönt!

Som ni ser på bilden med nedräkningen har jag bara 20 dagar kvar här hemma i svealandet. 20 dagar?! Det är stört lite!



Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! En fråga, Vad tjänar du när du jobbar på mcdonalds? Har hört att det inte är så mycket. När började du spara pengar inför usa? :)

Svar: Nu fick jag nyss löneförhöjning (vet inte vart den kom ifrån, om det är för att jag har jobbat där i över ett år eller något), men innan hade jag en lön på 78,80 i timmen. Nu ligger jag över 80kr. Timlönen på McDonalds är inte så dålig som alla tror, det är OB som är dåligt. Inga hundra procent på söndagar om man säger så, snarare 19,80kr i timmen. Men brukar väl snitta någonstans mellan 3500-5000kr i månaden efter skatt. Började spara lite smått redan för två år sedan, och hade väl fått ihop ca 10 000kr när jag började på donken. Men majoriteten har jag ju fått ihop nu det senaste året :)
Sara Tyngel

2013-07-17 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0