I really don't want to say goodbye to any of you people.

Fyra av mina favorittjejer. Så bra är dom!

Idag fick jag säga hejdå till en av mina finaste vänner Evelina. Vi kommer gå om varandra lite nu de sista veckorna, och idag var det alltså sista gången jag såg henne innan jag åkte. Och nu kommer jag inte se henne på ett år! Så sjukt konstigt! Evelina ska iväg på ett eget äventyr, även om det bara är till Örebro till en början. Och jag vet att vi kommer ha kontakt under året, men jag kommer sakna den tjejen något sjukt ändå. En mysig kvällspromenad runt i Bankeryd och sen var det dags för sista kramarna och "hejdå". Även om det egentligen är mest ett "vi ses", för vet ju att vi kommer ses igen när jag kommer hem om ca ett år. Känns konstigt att säga hejdå, tror inte riktigt att jag har greppat att jag verkligen ska åka och vara iväg i ett år. Det kommer jag nog inte fattar riktigt förräns jag sitter där på planet och det är dags att åka iväg. Har fortfarande 17 dagar kvar i Sverige i alla fall, och dom ska utnyttjas till fullo. Även om det då kommer bli utan Evelina. Kommer sakna dig tjejen!
 
Håller på och packar för fullt, jobbar 7-15 imorgon (vilket innebär uppgång vid klockan 5, tagget!) och blir sedan hämtad direkt efter jobbet för att åka mot Öland. Vi ska bo en vecka i husvagn med familjen, kommer bli otroligt mysigt! Har en del vänner som också kommer vara på samma camping under veckan så tror det kan bli riktigt bra faktiskt! Får se hur det blir med uppdateringen under veckan, det märker ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0