Drar mig mot GF!

Imorgon är det äntligen dags, då rullar bilen mot Gullbrannafestivalen! Bortsett från ett Sh´bam pass på gymmet har större delen av dagen gått åt till att fixa inför imorgon. Har dock fortfarande inte fått ner någon packning i väskan, men det ska väl också fixas så småningom.
 
Är mest för mig okända band som kommer i år, men har lyssnat på en del av dom och det verkar som det finns flera grymma konserter att se fram emot. Att vi ska ha strålande sol alla dagarna och att alla mina vänner ska dit gör ju verkligen inte saken sämre! Gullbranna ligger precis vid havet så kommer bli mycket sol och bad de här dagarna blandat med grymma konserter och gött umgänge. Riktigt taggad, så sjukt bra kommer det bli!
 
Har gjort lite tidsinställda som kommer upp under helgen så bloggen inte står helt tom.
Ha en grym helg nu, det kommer jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0