Come live in my heart, and pay no rent.

Hemma från jobbet nu, 6 timmar gick otroligt fort och jag har hoppat runt lite överallt på jobbet idag. Fick en hel del kommentarer från medarbetare angående min hudfärg, är fortfarande väldigt röd! Blir till att hålla sig i skuggan ett tag alltså. Kul arbetspass i alla fall, trivs otroligt bra på jobbet faktiskt.
 
Min fina vän Pauline kommer förbi ikväll, och då ska vi se lite typiska High School-filmer. Mean Girls är ju ett måste, och sen får vi se vad det blir mer. Får passa på att hänga så mycket som möjligt med alla vänner nu innan jag åker trots mycket jobb. Känns så konstigt att det inte är mycket tid kvar här hemma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0