Winter Wonderland

Foto: Jag (Sara Tyngel) Nikon D40 + AF-S Nikkor 50mm f/1.8G
 
Slänger upp tre bilder från dagens lilla promenad ner till Domsand (stranden vid Vättern här i Bankeryd). Rimfrosten var faktiskt borta idag, min vanliga otur. Men fick några bilder ändå, för Vättern var frusen längst in.
 
Imorgon ska jag och fluffet på andra bilden iväg på våran första agilitytävling, så därför blir det hemmakväll för mig idag. Blir hämtad tio över sex i morgon! Är verkligen inte taggad då det kommer vara svinkallt och vi lär diska oss i varenda klass, men men. Han tycker att det är skitskoj så gör det för hans skull. Hoppas på att det inte blir en allt för sen dag så jag kan träffa lite kompisar på kvällen. Sen jobbar jag hela söndagen. Så där har ni min helg!
 
Hoppas ni får en härlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0