Life doesn´t get easier, you just get stronger.

Det har varit jobb idag då som sagt, och nu har vi lite folk här hemma. Hade egentligen tänkt åka in till ett ungdomsmöte i stan, men känner att det får bli att stanna hemma ikväll. Slut efter jobbet, och ska jobba 13-20 imorgon med. Och har en känsla av att det kan bli ett ganska jobbigt pass med en hel del bussar, det brukar vara typiskt för söndagar.
 
Får se om jag kan få upp inlägget om organisationerna imorgon, annars tar jag det på måndag då jag är ledig. Har bara plugg inplanerat den dagen som jag har skjutit upp hela lovet. Har en engelskabok på 250 sidor att läsa ut bland annat. När min lärare frågade mig på utvecklingssamtalet för två månader sen hur långt jag hade kommit sa jag några kapitel, sanningen är att jag fortfarande inte har börjat. Har inte öppnat matteboken som ligger här hemma heller. Klassiker!
 
Har som vanligt inget ordentligt att uppdatera om utan babblar bara på, men jag hoppas att ni har haft en grym dag allihopa så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0