"Ingen kan vara nere med en ballong!" - Winnie the Pooh

Vi kör på ett till Nalle Puh citat, han är ju så otroligt söt!
 
Har suttit med en engelskaredovisning ända sen jag kom hem, och lär bli ännu mer engelska imorgon. Har redovisning på boken jag har läst på lektionen imorgon, och sen ska en inlämning in på kvällen. Satsar dessutom högt i engelskan, det har inte gått så bra förra terminen och jag vill inte sänka mig sen förra året så får kämpa hårt med det vi har nu. Gillar engelska, trots min lärare, och ska bli så sjukt kul att få lära sig språket på riktigt. Det kommer ju liksom vara mitt förstaspråk nästa år!
 
Nu ska jag se filmen som är baserad på boken jag egentligen skulle ha läst tills imorgon. Tror jag fick till en bra redovisning även om jag inte har läst hela boken, mest för att det ska handla om temat och inte om handlingen. Men känner att det ändå kan vara bra att veta hur det slutar ifall hon frågar. Haha brukar faktiskt alltid läsa böcker vi får i skolan, (kämpade mig igenom hela Robinson Crusoe förra terminen) men alltså Treasure Island sög verkligen! Och sen började jag typ för en vecka sedan, så är väll mitt eget fel att jag inte har hunnit.  
 
Hoppas era dagar inte är lika fulla med plugg som mina är!
Vi hörs finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0