Don’t waste your life in doubts and fears.

Hemma efter 5 tuffa timmar på jobbet. Varje gång jag jobbar söndakvällar undrar jag vad jag gör där, men ändå så jobbar jag i princip varenda söndagkväll. Totalt 5 bussar har vi hunnit med, varav 3 stycken kom samtidigt oanmälda sista timmen när jag var själv i kassan. Kaos stavas det!
 
Nog om donken historier (haha har en del roliga faktiskt), idag är det en månad sen mina papper åkte till USA. Vill så gärna ha placering NU,NU,NU! Hoppas att det är YFU varje gång telefonen ringer, men det lär ju dröja ett tag. Men åh vad jag ser fram emot det där samtalet!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se något serieavsnitt innan jag ska sova.
Skola igen imon, orkar inte. Hoppas ni har haft en härlig dag finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0