Bästa hänget med bästa gänget!

 
Som rubriken säger, gårdagen bjöd på bästa hänget med bästa gänget. Slänger in två efterblivna mobilbilder på mig och några av mina fina vänner som var med, alla syns dock inte på bild. Efter prat och skratt, pulkarace samt pulkaåkning ner till ICA för att köpa godis så gick jag och tre fina tjejer genom halva Bankeryd mitt i natten för att sedan däcka hemma hos mig. Dom stack nyss hem, och nu blir det att ta tag i lite plugg innan vi ska träffas ikväll igen. Så gött att vara ledig!
 
Som ni säkert märker jobbar jag inte lika mycket som jag gjorde i höstas, kan lägga upp ett inlägg där jag skriver lite hur pengaproblemet ser ut (eller hur det snarare har löst sig). Exakt hur mycket jag själv har sparat ihop och sådär tänkte jag att jag lägger upp i sommar när jag vet hur det blir.
 
Hoppas ni har en härlig lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia med ett smile på läpparna!

Hej!
när började du jobba? och hur sökte du jobb? :)
(haha jag skrev inte så mycket den här gången! börjar lära mig..)

2014-05-10 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0