An Unexpected Journey

Hade en grym kväll igår, fina vänner och mycket röj, kan knappt bli mycket bättre!
Och fattar ni, att i år flyttar jag till USA? Lämnar tryggheten här i Sverige och drar till andra sidan atlanten, till ett land jag aldrig har varit i innan? Det är så SJUKT att det inte är sant! Fattar knappt själv att jag verkligen vågar göra det här!
 
Har precis varit och käkat hos mormor och morfar tillsammans med kusinerna, och nu ska vi snart åka in till stan för att gå på bio. Hela klanen ska med, men det blir tre olika filmer. Jag, min bror, kusin och låtsaskusin (eller vad man nu ska säga, min morbrors sambos son) ska gå och se The Hobbit (därav rubriken). Jag och tre killar alltså, två 98or och en 00a. Är väll inte jättetaggad då jag inte är ett stort sagan om ringen fan, men vad gör man inte när alla tjatar. Har hört att den ska vara bra i alla fall, så det är ju alltid något. Får väll återkomma senare om vad jag tyckte om filmen.
 
Ha en grym dag allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0