My weekend

Mobilbilder från helgen. 1. Grymmaste gänget på Dios i fredags 2. Killen med coolaste frillan på hela melodifestivalen 3. Fina Amanda och Hanna 4. Amanda öser för fullt! (haha tur att hon inte har adressen till min blogg än, hon skulle slå ihjäl mig om hon såg dethär)
 
Har haft en grym men fullsmockad helg.
Började helgen på Dios tillsammans med grymma vänner. Lördagen bjöd sedan på jobb och sen åkte jag hem till Amanda och såg på melodifestivalen med henne och Hanna. Måste förövrigt säga att alla bidragen verkligen sög! Idag var jag först i kyrkan då jag har ansvarsvecka, och sen var det jobb igen på kvällen. Tappade räkningen över hur många bussar vi hade de två första timmarna. Men det gick bra det med!
 
Nu ska jag plugga innan jag ska kika lite på Super Bowl.
Skola imorgon, och sen ska jag äntligen klippa mig. Mitt hår ser ut som ett skatbo!
Hoppas ni har haft en grym helg finingar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0