Life is either a daring adventure, or nothing.

Dagen har bestått av plugg och jobb, typiskt söndag! Söndagsångesten är stor idag, vill verkligen inte tillbaka till skolan! Har sjukt mycket plugg kommande veckorna, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men har en del kul på gång också, på lördag är det äntligen dags för utbytesträffen i Göteborg! Är så taggad, tror det blir riktigt bra! Ska bli så kul att träffa en del av alla utbytisar som finns och kunna snacka med några som verkligen förstår vad man går igenom. Vännerna har tröttnat på mig för länge sen!
 
Har fått Lydias mobilbilder så ska försöka få upp Trysilbilderna imorgon. Nu ska jag sova, ska försöka att inte försova mig imorgon. Har försovit mig i princip varje måndag hela tvåan, ska försöka ändra på det nu!
Hoppas ni har haft en grym helg och får en grym vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag brukar också alltid försova mig på måndagar!!! ;)

Svar: Haha va bra att det inte bara är jag!! ;) :D Idag kom jag faktiskt i tid och fick ett: "nämen Sara, är du redan här? Det var något nytt!" Haha ett tecken på att jag har försovit mig lite väl många gånger kanske?? ;)
Sara Tyngel

2013-02-18 @ 07:48:45
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0