Je t´aime

Efter en lång skoldag 8-5 var man ganska så lagom slut när man kom hem! Tur att jag har så grym klass, det gör dagarna betydligt lättare!
Sen jag kom hem har det varit franskaplugg för hela slanten. Sista franskaprovet någonsin imorgon bortsett från nationella. Så otroligt skönt! Franska och jag går verkligen inte ihop. Har varit tvungen att läsa det nu i ettan och tvåan, men slipper det till trean sen. Så om jag klarar det så ska det firas sen!
 
Bara imorgon kvar dessutom, sen tar jag sportlov. Och då blir det TRYSIL! Sjätte året i rad nu, och jag är lika taggad som alltid!
 
Nu ska jag se någon serie tänkte jag, hoppas ni har haft en fin dag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0