Jag pluggar på.

Vi kör vidare på DREAM temat från de senaste dagarna!
 
Blir väldigt tråkig uppdatering nu, men det är för att jag gör i princip bara en enda sak hela dagarna. Pluggar! Har suttit med matten sen jag kom hem från skolan vid halv sex, och har fortfarande 15 sidor kvar att räkna tills imorgon.  Gick i skolan 8-17 idag, jobbigt som vanligt. Men min klass är seriöst så sjukt bäst, skrattar så tårarna rinner under de flesta lektionerna. Hade varit så mycket jobbigare utan dem!
 
Men imorgon blir det äntligen helg, och dags för utbytesträffen på lördag! Så sjukt taggad! Verkar som det kommer bli en väldigt bra helt över lag faktiskt, ska bli så sjukt skönt!
 
Hoppas ni har det roligare än vad jag har, nu ska jag återgå till mina logaritmer och allt vad det heter. En sån här vecka till, sen är det lugnt igen och då blir det bättre här också!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0