Jag är hemma!

Nu är jag hemma efter en grym vecka med finaste människorna i bästa Trysil! Har haft det så sjukt bra med härlig skidåkning och gött häng.
 
Bilder från veckan kommer när jag har samlat på mig från de andra som var med, men det kommer förhoppningsvis ganska snart.
 
Hoppas ni läsare kommer tillbaka nu när jag också är tillbaka, har lite inlägg på gång. Angående placeringar har det kommit några i veckan, mest till de andra organisationerna, och tyvärr ingen till mig. Vet inte hur många med YFU som har placering till USA just nu faktiskt, men minst två år det i alla fall. Man blir lika glad varje gång det kommer en placering, även om den inte är till än själv.
 
Har spelat FIFA med min bror, och nu ska jag ta tag i packningen och allt plugg som har legat och väntat på mig.
Vi hörs finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0