Happiness is not a thing to wait for, but what you create.

 
Statistiken går uppåt, sjukt kul att se!!
Har haft fullt upp hela dagen. Först var det skola, sen sånglektion, lite plugg, pass på gymmet och nu är det plugg som gäller igen. Har som sagt riktigt mycket plugg just nu, vet knappt vart jag ska börja!
Imorgon är det jobb som gäller, och plugg såklart. Otroligt kul liv jag har just nu.
 
Har bokat bussbiljetterna till Göteborg nu i alla fall. Verkar som vi kommer bli ett gäng vilket verkligen är jättekul! Och ännu fler placeringar har dykt upp, särskilt under gårdagen då tre placeringar ramlade in. Ännu ingen till mig, men jag väntar tålmodigt! 
 
Nej nu måste jag återgå till plugget, ska köra lite till innan jag sätter på något serieavsnitt.
Hoppas ni har det fint vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0