Don’t let a little dispute injure a great relationship.

Jag fortsätter plugga på för fullt. Samhällsprovet är imorgon, och sen är det bara matteprovet kvar på fredag. Har en hel del till nästa vecka också, men det blir lite lugnare i alla fall!
 
Idag var det ännu en YFU placering. En kille som hamnade i Virginia! Alltid lika kul med placeringar, särskilt till YFUare. Man hoppas att det är ens egen tur varje gång!
 
Tänkte bara tipsa om att jag har uppdaterat min länklista i menyn lite. Jag har bland annat lagt till en länk till den här gulliga tjejen, som också ska åka med YFU till USA. Träffade henne på utbytesträffen i Göteborg i helgen, väldigt go tjej med väldigt bra blogg!
 
Nej, nu måste jag ta tag i lite matteplugg också.
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0