Den där eviga väntan

Så har vi den där eviga väntan som alla utbytesstudenter får genomgå innan de ska iväg på ett utbytesår. För en del handlar det bara om någon månad, medan för andra kan det ta över ett halvår. Pratar såklart om väntan på värdfamilj.
 
Dom första placeringarna har börjat ramla in nu, idag var det ytterligare en som fick placering. Är så taggad på att veta vart jag ska! Första YFU studenten har tydligen också fått sin familj, en kille som ska till Kansas. Det har skapats en YFU grupp på facebook nu, blir så taggad på avreselägret av att prata med alla där. Ska bli så kul att träffa alla i Stockholm innan vi åker!
 
Släkt och vänner har redan börjat med den frågan, vart ska du? När får du veta vart du ska? Och svaret på den frågan är att jag har ingen aning! Vet inte ens vilket område mina papper är i! Och det verkar på Mads-Erik på huvudkontoret som de flesta får sina familjer i juni-juli någon gång. Hoppas verkligen inte jag är en av dem som får så sent!
 
Lite tankar sådär på kvällen, nu ska jag se något serieavsnitt!
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Utbytesstudent 13/14

Ååh har likadant, alla frågar vart man ska komma!! Hoppas också att man får sin ganska snart så att det inte blir någon vecka innan man ska åka!

Svar: Verkligen, vill helst inte ha en sen placering! Såg att jag inte hade dig i min länklista, ska vi göra ett länkbyte?? :)
Sara Tyngel

2013-02-19 @ 15:02:25
URL: http://cruising.blogg.se/
Postat av: Anna - Utbytesstudent 13/14

Jaaa absolut, det gör vi! :)

Svar: Har lagt till din i min lista nu :D
Sara Tyngel

2013-02-19 @ 18:33:51
URL: http://cruising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0