Skola, Practice, Rehearsal

Yes vart ju skola idag precis som vanligt, även om lektionerna känns sjukt sega för det mesta så går skoldagarna riktigt fort då man springer mellan lektioner mest hela tiden.
 
Efter skolan var det dags för practice, även det ju precis som vanligt. Var sjukt kallt ute i dag så vår coach tyckte att vi skulle springa inne i stället, betydligt segare men med tanke på hur kallt det var ute så var det ingen som klagade. Blev både distance och en kort workout idag och totalt fick vi in 4 miles, inte dåligt då ett varv runt the indoortrack är 160m. För att få in en mile måste man alltså springa 10 varv, och 4 miles innebär ju då 40 varv. Runt runt. Inte kul alls! Men det är så det är när det är alldeles för kallt för att springa ute.
 
Fick ett sms under 6th hour idag från min gamla värdpappa om att det var ett wrestling-meet på Dakota idag om jag ville komma förbi och säga hej, min gamla värdbror är nämligen wrestler och jag har inte träffat någon av dom sedan jag flyttade för lite mer än en månad sen. Så innan rehearsal gick jag förbi gymmet en sväng, var lite nervös över att träffa min gamla värdmamma men jag fick en kram och det var inte sådär awkward som det ju kunde ha blivit. Pratade lite med Kevin och Kelton och sedan gick jag vidare till rehearsal för musikalen.
 
Börjar lära känna folk i castet bättre och bättre, och även om jag inte känner dom lika bra som folket i laget än så har jag fått riktigt bra kontakt med flera av dom. Idag när jag kom in så sa Julia (my favorite freshmen on the cast) "guys, can we just take a moment to think about how cute and sweet this girl is??". Made my day, hon fick nämligen medhåll från flera håll. Under rehearsal så blockade vi vår sista scen före finalen och efter att ha kört igenom lite andra scener så blev det lek och dans i stället, vi har inte gjort sådant sen våra första rehearsals i typ september så vi hade askul verkligen! Så glad att jag valde att göra musikalen!
 
Nu blir det sängen för mig, kommer inte bli så mycket sömn för mig imorgon natt nämligen men det är något jag berättar om imon. Ha det fint vänner!
 
Försökte hitta någon passande bild men hittade ingen så tyvärr mamma, blev en weheartit bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0