Nyårsafton

Började som sagt dagen på skolan med practice och en riktigt hård workout, var verkligen inte kul någonstans men lyckades ju ta mig igenom den i alla fall. Verkar som vi ska göra en workout imorgon också, sjukt taggad! Killarna gjorde också en workout även om deras inte var samma som vår och när vi alla var klara och hade gjort abs och sådär så gick vi ner till the gym för att spela basket. Vi var bara fem tjejer så vi delade upp oss i lag där det var tre personer i varje och jag spelade tillsammans med Zack som är freshmen samt coach Eddie. Har i princip inte rört en basketboll på nästan två år så mitt spel gick ju riktigt bra som ni nog förstår, tack vare Zack och Eddie vann vi dock en match och det var riktigt kul att spela faktiskt!
 
Vet fortfarande inte hur jag ska göra ikväll haha, velar fortfarande fram och tillbaka. Ser nog i alla fall ut så att jag antingen stannar här hemma då familjen ska ha ca 30 pers här (mest släktingar och grannar dock och alla är i princip vuxna så det är ju halvkul) eller drar bort till Sarah där några från laget kommer va, är dock inte jättemånga som ska dit så kan nog bli ganska segt så är inte så taggad på det heller. Får se hur det blir helt enkelt!
 
För er är det ju mindre än en timme kvar till tolvslaget och 2014, för er som ska iväg som utbytesstudenter 14/15 innebär det ju även att ni kan börja säga att ni faktiskt åker i år. Kommer ihåg hur sjukt det kändes att kunna säga det förra året och nu är jag i princip halvvägs igenom mitt år och det känns egentligen fortfarande lika verkligt att jag verkligen är iväg.
 
Önskar i alla fall er allihop ett GOTT NYTT ÅR, hoppas ni har en grym kväll där hemma!
 
Tomorrow is the first blank page of a 365 page book.
Write a good one.
 

Kommentarer
Postat av: Julia - aupair New York

Fin blogg du har, hoppas du har ett bra år i USA!

Svar: Tack så mycket!! :)
Sara Tyngel

2014-01-01 @ 22:35:37
URL: http://juliab.forme.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0