Juuuuulloooooov

Blöta, svettiga och sjukt snygga i omklädningsrummet
 
Blev ingen uppdatering igår, när jag väl hamnade framför datorn somnade jag nämligen innan jag hann komma in på bloggen och uppdatera haha! Men kan tänka mig att ni har bättre saker för er såhär på lovet än att kolla in här!
 
Nu är det i alla fall äntligen jullov, även om det för min del inte känns som jul över huvud taget. Har inte fixat några julklappar och vi har ju inte bakat något som man annars gör hemma, typ pepparkakor, knäck och lussekatter. Sjukt konstig känsla verkligen!
 
Gårdagen lite snabbt då, skolan var väldigt chill och jag gjorde inte ett dugg i någon klass. Tittade på film i tre och fick kakor o glass och grejer i fyra av sex klasser, värd dag med andra ord! Efter skolan så skulle de flesta i laget iväg på ett meet men jag känner inte att jag är i form för det än så jag sprang tillsammans med Sarah, Tara och Lana i stället. Då det regnade så sprang vi 2 miles ute och gick sedan in för vår sista mile. Vi bytte om innan vi gick till the indoortrack och insåg då att vi alla hade gula tröjor, var ju självklart tvungen att fånga det på bild!
 
Då alla mina xc vänner var på meet och annat folk var upptagna med jobb och grejer så stannade jag bara hemma hela kvällen, var första gången på länge så behövde nog det egentligen. Den här dagen började med practice klockan 11, den stora gruppen körde 6 miles men Z ville att jag skulle köra lite sprints så jag gjorde bara 4 miles innan jag kom tillbaka till skolan.
 
Kom hem och duschade och sedan åkte jag med Lauren, Monica och Kaitria till the mall samt Target för att hitta julklappar till julklappsleken vi ska köra på cross country julfesten hemma hos Kaitria ikväll. Första gången hela laget är samlat sen banqueten och det ska bli otroligt kul att hänga med alla igen! Kom nyss hem och måste nu ta och göra mig i ordning då vi ska till Kaitria lite tidigare och hjälpa till att göra i ordning. Fullt ös som vanligt för min del med andra ord. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0