All-night party + julfester

Lånade Maddie´s bild från facebook från natten, provar saker inför the photo booth
 
Ska kanske skriva ett inlägg och förklara lite mer vad vårt all-night party var och vad vi gjorde. Som jag skrev i inlägget igår så var just denna all-nightern på skolan tillsammans med alla i band och choir, alla var ju såklart inte där men det var faktiskt riktigt mycket folk!
 
Som sagt började det klockan 8 på fredagskvällen och sedan slutade det vid klockan 6.30 på lördagmorgonen, en riktigt all-nighter med andra ord. Under natten har vi haft tävlingar mellan årskurserna, vi tog bilder i ett photo booth, dansade loss till en DJ, tittade på film i aulan, poolen var öppen om man ville simma, vi hade en dodgeball-turnering som slutade med en stor match mellan band och choir och hade sjukt kul helt enkelt! Känner inte så många i band men känner i princip alla i choir så natten var stört bra verkligen och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken, tro det eller ej.
 
Kom hem runt klockan 7 och somnade så fort jag la mig i sängen och sov sedan till klockan 2. Vid 4 skulle vi in till grannarna för julfest, jag var sjukt trött och det var inte sådär jättekul men det funkade. Lauren skulle iväg på julfest med student government och Michael skulle på födelsedagsfest och de lämnade därför festen lite tidigare så jag gick hem när de skulle åka. Då det har snöat hela dagen var det ingen som ville ge sig ut och hitta på något utan jag har bara slappat hemma i soffan framför tvn hela kvällen, helt okej det med när man är trött.
 
Imorgon måste jag till skolan för att se om jag kan få ut min musik som är inlåst i the choir-room och ska väl ta och springa när jag ändå är där också. Sedan blir det ytterligare en julfest, fast med släkten den här gången, och sedan är det konsert med varsity-körerna i en kyrka som ligger en bit härifrån. Så blir nog en bra söndag med andra ord! Nu ska jag sova, fortfarande helt slut och lär väl ta ett tag innan jag blir av med den här tröttheten. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0