We only part to meet again.

Idag kom tårarna. Lyckades hålla mig under avskedsfesten igår och under avskeden jag har sagt innan, men när jag skulle säga hejdå till mina närmsta vänner idag så brast det. Även om det är ett vi ses och vi kommer ses igen om tio månader så var det otroligt jobbigt att krama om dom en sista gång och se dom åka iväg. Jag är uppvuxen men de här killarna och tjejerna, vi har känt varandra hela livet och varit med om så otroligt mycket tillsammans. Att inte träffa dom på tio månader kommer bli otroligt jobbigt, men jag vet att de stöttar mig genom hela året och finns här när jag kommer hem igen.
 
Då det var sommarens varmaste dag spenderades tiden nere vid Domsand med bad i Vättern. Blev två timmar där innan det var dags att säga hejdå och åka hem. Dom åker nämligen iväg på ett läger imorgon nästan allihop så därför kommer jag inte kunna träffa dom mer innan jag åker. Ni ska veta det att ni är så otroligt bra vänner, och jag kommer sakna er något sjukt!
 
Dagen har annars gått åt till packning, som jag i princip började med idag. Har bara ställt fram lite småsaker innan. Är som vanligt ute i god tid alltså, men det ska vi nog kunna fixa ändå! Nu ikväll är mormor och morfar här och vi ska käka kräftor på min beställning. Älskar skaldjur så det måste jag ju äta innan jag åker! 3 dagar kvar nu!
Hoppas ni får en mysig kväll allihopa!
 
Kör på dom här bilderna igen, bara för att ni är så snygga och så sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0